Nem csupán a technikai fejlődésről szól, hanem arról is, hogy mekkora segítséget jelenthetnek mindennapjainkban ezek a dolgok.
A technikai fejlődés vívmányai visszaadhatják az életet, a boldogságot, és a reményt. A 46. másodpercben egy olyan süketként született nőt láthatunk (Sarah Churman), aki életében először hallhatja gyermekei hangját egy implantátum segítségével. Nagyon megható jelenet.
A kampány arca egy volt profi NFL játékos, Steve Gleason, akinél 2011-ben fedezték fel az ALS (amiotrófiás laterálszklerózis) betegséget. A betegség az akaratlagosan mozgatható izmokat beidegző agyi és gerincvelői mozgató idegsejtek pusztulásával jár.
Ebben a reklámfilmben nem a Surface, a Tobii, a Kinect, a Skype, vagy a Paint termékeket vesszük észre először, hanem a reklám mögötti komoly történetet, ami arra ösztökéli az embert, hogy átértékelje a saját problémáit.
(Forrás:youtube.com / Fotó:lametropole.com)